18 augusti 2010

Dåligt bloggande just nu och det beror helt på att jag aldrig använder datorn. Känner mig ledig på ett helt annat sätt när den är avstängd. Börjar dessutom tröttna på hela bloggrejen, jag känner helt enkelt ingen inspiration att skriva.

Efter tre vidriga nätter med en lillebror som varit hungrig som en varg och däremellan haft ont i magen och knorrat och stånkat bjöd unge herrn på en drömnatt. Färdigäten vid 22.30 för att därefter sova till, hör och häpna, klockan 03.06. Han åt igen vid sex imorse och så nu vid åtta.

Just det där med sömnen är väldigt intressant och alltid en av de första frågorna man får. Jag vet för jag stället den själv till nyblivna föräldrar. Eftersom min son i likhet med andra nyfödingar ännu inte har ens en antydan till rutiner blir dock svaret olika från dag till dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar