9 maj 2011

Datordröm

Bild hämtad från www.apple.com


Jobbar, jobbar järnet skulle man kunna säga. Det som krånglar till det är att internetuppkopplingen är störd. Vi har tydligen en hoppande anslutning, för att tala Tele2-språk. Det suger, det suger fett om jag får uttrycka mig så brutalt.
Min dator är för övrigt på väg att säga tack och bock. Den har funnits i min ägo i snart fyra år och jag är imponerad att det ändå håller så bra. Tyvärr tillåtet företagsekonomin inte riktigt ett nyköp än, men i höst, då ska det handlas.
Jag har bestämt mig vilken det blir, en sådan här raring. Med en tillhörande bildskärm och tangentbord tror jag det kommer att fungera kanon.

Nu, dags att jobba lite till innan A kommer hem och lämpar av kidsen innan han sticker iväg på jobbmöte.

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Jag hittade en text som du skrivit. Tyckte den var så läsvärd så jag la upp den på mitt nystartade kärleksforum.

    Om du inte tycker det är ok så tar jag givetvis bort den.

    Hälsningar Crister

    http://studio6.se/forum/filosoferande-kring-aktenskap/

    SvaraRadera
  2. Det går bra att du lägger upp texten där, hade alldeles glömt bort att jag skrivit den.

    SvaraRadera