18 september 2010

Bakom lås och bom

Jag har bestämt mig. Efter mycket velande hit och dit har jag bestämt mig. Jag kommer att låsa bloggen. Alternativet är att radera den, och det vill jag inte.

Anledningen är enkel och den stavas barnen. Alde börjar bli så stor att det inte känns schysst mot henne att skriva dittan och dattan om hennes vedermödor inför en publik jag inte känner. Jag har känt olust att skriva om Eskil, samtidigt som jag verkligen vill skriva om vardagen, amningen och allt annat. Jag kommer att göra det också, jag vill bara veta vilka som läser.

Om du är intresserad av att få lösen till bloggen, lämna en kommentar under det här inlägget. Nästa vecka låser jag bloggen. Åtminstone tills vidare.

Jag har också startat en ny blogg där jag skriver om inredning, pyssel, skapande, matlagning och allt sådant som jag tycker är så roligt. Den hittar du här.

16 kommentarer:

  1. jag vill gärna ha lösenordet! natalie_ekstedt@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. jag med! (malin.bolmhagen@gmail.com)

    SvaraRadera
  3. Får jag lösen så tar jag gärna det :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha så klart, läsa världens bästa svägerska, vad ska jag annars göra på jobbet på dagarna?

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg.. Kram Malin Wahlman

    SvaraRadera
  6. sara.ekstedt@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna läsa!

    SvaraRadera
  8. Jag med! (hejsofie@gmail.com)

    SvaraRadera
  9. Jag tittar gärna in ibland:)
    /Linda

    linda.roos@blixtmail.se

    SvaraRadera
  10. Hej Emma! Vill gärna fortsätta följa dig.
    jenny.wickman@yahoo.se

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag vill också gärna läsa! kram Jenny Egbäck

    SvaraRadera
  12. Jag vill också såklart ! Kram Cina

    cinsaga@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag känner dig egentligen inte alls eller har ens träffat dig, men gillar att titta in och läsa! Tycker du skiver så bra, med en skön blandning. Vill gärna fortsätta att läsa.

    marie.erikson@live.se

    SvaraRadera
  14. ja med!
    rebecca.ekstedt@gmail.com

    SvaraRadera