13 oktober 2010

Återigen blogg

Jag får be om ursäkt för velandet hit och dit men jag har ändå bestämt mig för att fortsätta. Tänkt att jag ändå aldrig bloggat sådär öppnande och då kör jag på. Det känns lite trist att låsa bloggen. Ber om igen om ursäkt, men nu kör vi igen!

Idag är dag två i projekt skapa rutiner för bebisen och tamejtusan så har det gått som smort. Han vaknade vid halv sex, käkade och gick upp med A. Jag somnade om till kvart i sju, åt frukost och sedan körde jag Alde till dagis. Eskil slocknade i bilstolen, helt färdig. Hemma så åt han, igen!, och sedan gick vi ut vid tio och han sov. Som han sov. Strax före tolv skrek det till från babylarmet och ungen vaknade.
Hjälp vad med tid man får till övers. Hann sy lite, stryka, jobba och surfa runt. Ja nästan ha tråkigt. Sedan åt jag uppvärmd rotsellerisoppa från igår och nu ska jag hämta Alde på dagis.


Den lånade babysittern från älskade vännen A är likställd med ett mirakel här hemma, mycket bättre än vår andra babysitter enligt unge herrn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar