2 mars 2011

Jodå, jag lever

Jo, jag lever. Vi lever. Men det är knappt.
Just nu är jag i det tillståndet att jag skulle kunna blivit överkörd av en ångvält. Eller som jag sa till A imorse då jag tvingade mig själv att titta upp, "jag känner mig drogad".

Jag ska inte uttråka någon med att dra hela sjukdomshelvetesveckan, men om jag säger att den innehållit diverse samtal till sjukvården, besök på barnakuten, kräkfest, hög feber hos båda kidsen, total förkylningsinferno hos mig och A och ett stycke utvecklingsfas hos sonen på det. Jag är slut som artist. Helt färdig.
Som vanligt, då jag är slutkörd, reagerar jag med att få feber. Så även nu. Dock är A på jobbet, Alde ska hämtas på dagis och sonen vaknar snart så det är bara att ta en Alvedon och bita ihop. Samt försöka ignorera ett hem i totalt förfall.
Ikväll måste vi städa.

För ett roligare inlägg, kika in här där jag visar lite av vår klädkammare.

Sneakpeak från klädkammaren och ett urval av mina halsband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar