11 maj 2012

Utflykt i närområdet

 Finaste barnen på utflykt några kilometer hemifrån.

Bara några kilometer från vårt hus ligger ett jättefint slott med tillhörande lekpark, skulpturpark och inte minst stall och ridskola. Perfekt utflykt med andra ord och för några dagar sedan tog vi en tur dit. Barnen lekte, jag satt på en bänk i solen och sedan var vi och tittade på hästarna. Supermysigt och ibland tänker jag att vi gärna vill slå knut på oss själva för att hitta på så mycket upplevelser som möjligt. Oftast räcker dock det enkla mer än väl.

   Bloggerskan själv fastnade på bild, med kryckor och allt. Iklädd typisk lekparksmammaoutfit, komplett med fleecejacka! Det enda glassiga är nog mina solbrillor, inköpte på Chanelbutiken i New York.


 Lillebror visar på sin armstyrka och pappa skulle helst inte hålla i alls.


Storasyster tyckte det var liiiite läskigt att hänga i klätterställningen, men ville gärna prova. Det hela slutade dock med ett "ta ner mig pappa, ta ner mig!!!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar