25 augusti 2009

Dagens

Humör Trött
Planer Åka till Linköping
Outfit Jeans, svart klänning, underkläder
Hår Nytvättat
Smink Basic
Känsla lite fjärilar i magen
Problem Hur hösten kommer att bli
I-landsproblem Ska jag åka tåg eller bil till Linköping?
Mat Än så länge bara frukost som var yoghurt, en grov fralla med skinka och en latte
Shopping Inget, blir nog en lunchmacka och ett nytt nagellack
Bästa Att förkylningen börjar gå över
Sämsta Att hösten känns så osäker
Fundering Hur kan det bli så dammigt jämt?

2 kommentarer:

  1. Jag brukar köra en stark eller extrastark espresso eller två (beroende på hur mycket jag vill ha) och sen mjölk i proportion till vad som behövs för latte/cappucino. Sen brukar jag pytsa ner lite bara ånga i koppen innan jag skummar mjölken, det blir av någon anledning krämigare skum då. så köper jag alltid baristamjölken. jag brukar också alltid skumma mjölken först, innan jag gör kaffet, det stänker så annars. Så jag vet inte om jag har något bättre tips än vad ni räknat ut själva? det är ju så enkla och bra maskiner...

    SvaraRadera
  2. Jepp, jag hänger med hit också Emma. Ha en bra dag !

    SvaraRadera