8 juni 2010

Awarded



Jag har fått en bloggaward, min första. Jag fick den från min mycket kära vän Johanna som jag lärde känna genom vårt bloggande för mer än två år sedan.

Det handlar om att publicera den tionde bilden i sin blogg, så här kommer den (åh vad jag önskar att den tionde bilden varit en annan) :Bilden är tagen i Photo Booth i september 2009. Jag skrev ett inlägg om att jag borde ta mig i kragen och bli bättre på att fota. Det gäller fortfarande, kan konstateras, eftersom vi verkligen är urdåliga på det. Senaste laddningen bilder från kameran in i datorn bestod av bilder från två månader tillbaka. Människan är i sanning en svårlärd varelse.

Jag skickar awarden vidare till:
Sandra, vars blogg jag läst väldigt länge nu och som jag tycker att jag nästan känner fast vi aldrig träffats
Sofie, min söta svägerska som äntligen fått hem mopsen G
Cina, som jag inte träffat på länge, tyvärr, men träffade desto mer då vi båda var föräldralediga samtidigt i Uppsala
Rebecca, som jag önskar en fantastiskt härlig västkustsommar och som har en så härlig blogg.

1 kommentar:

  1. TACK Emma ! Hmmmm.... undrar just vad jag har som tionde foto. Hjäääälp...

    SvaraRadera