1 augusti 2013

Utblick, vecka 31

Länge sedan igen, och jag som har massor av planer för bloggen! En ny kategori kommer här iallafall, där planen är att en gång i veckan samla vad som inspirerar mig just nu. Vad jag drömmer om, vill ha, planerar för och så. En utblick, helt enkelt. Och här kommer den första.
(och jag ber om ursäkt för att bloggdesignen just nu är under all kritik, men det kommer att bli hundra gånger bättre inom kort!)

Den här oversized tishan drogs jag till så snart jag såg den. 

 Även fast jag inte vill så måste jag klippa mig. Blekning, amning och graviditeter har gjort att mitt hår är ett enda stort skatbo, så känns det iallafall. Jag vill bleka mer och få en snygg frisyr, Kate Moss inspirerar som vanligt. Tipstack till Tant Johanna.
 Varje höst, samma sak. Jag drömmer om den perfekta skinnjackan. Den här var riktigt fin och kommer härifrån.




Ett gammalt svinhus vi drömmer om att få sätta tänderna i. Bollen är i rullning, så mycket kan jag säga.
Snygg blus i sidenblandning med rosett. Känns verkligen som något jag skulle kunna tänka mig i höst.


2 kommentarer:

  1. Nä nu blev jag nyfiken, köpa ett svinhus? Tell me!

    SvaraRadera
  2. Jo, det är ju bara galet och vi vet egentligen ingenting. Men ett svinhus med bästa läget och värsta Ernst-potentialen finns i drömmarna just nu.

    SvaraRadera