20 april 2012

Skodrömmar

Snyggaste sommarsandalen från Vagabond, bild lånad från Spartoo

Det kommer snöblandat regn ned från himlen i min stad idag och man vill helst bara stanna under täcket. Och faktiskt, idag kunde jag det och det kändes alldeles superlyxigt. Tyvärr berodde det på att jag är dunderförkyld och har mest legat och snörvlat och tyckt synd om mig själv. Fick ringa massor av samtal på morgonen, mitt te blev kallt och det var riktigt eländigt där ett tag.

Igår så provade jag däremot ursnygga vårsandaler från Vagabond, med en klack som känns rejält retro. Jag har en slags crush för senapsgult och den här sköningen från Vagabond liksom talade till mig. Tyvärr för mig men hurra för min plånbok, så funkar det inte med höga klackar ihop med foglossningen. Det är ett big no-no, men titta gör ju ingenting. 800 pix kostar skönheten som dessutom fanns i andra färger, bland annat svart och vanlig läder. 

Nu dricka kaffe och sedan tid på vårdcentralen. Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar