11 oktober 2013

Fredagsgymnastik

 Bolibompawebben på mammas och pappas dator = bäst idag


 Det haglar inte direkt inlägg på den här bloggen, men så har jag också släppt alla prestationskrav just här. Det är skönt, på något sätt.
Den här fredagen gick jag lite tidigare från jobbet, tog vägen förbi vårdcentralen eftersom jag var säker på att jag hade öroninflammation. Baserade min teori på mina otaliga inflammationer som barn och var bombsäker. Takterna sitter inte direkt i, kan man ju konstatera, eftersom jag inte hade minst spår av inflammation. Skönt det, även om det inte gör att det värker mindre. Jaja, dessa förkylningar.



Jag har dessutom en gymnast i huset. Blivande tänkte jag skriva, men hon har gått och tränat gymnastik i tre år nu. Och hon är så himla duktig! Envis och noggrann och beslutsam. Tränar på hjulningar både morgon och kväll och de få gånger vi föräldrar släpps in i träningssalen så ser jag med vilken koncentration hon tar sig an utmaningar där inne. Hon älskar det och jag är så glad att hon har ett intresse hon gillar.

Kolla mamma vad jag kan!

Ser du, det gick!

Lite klurigt att få till de raka benen

Men det är kul ändå

Ta kort nu då mamma, när benen är i luften!

Fångade du det? Åh, typiskt! Men du såg va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar