18 oktober 2013

Göteborgspärla






Jag råkar älska Göteborg och känner mig alltid så kontinental och så när jag är där. Jag och A pratar alltid om att vi bara måste flytta dit någon gång, bo inne i Linnéstan, strosa i Haga, shoppa på Artilleriet och dricka kaffe på Da Matteo. Eftersom jag gärna läser, och inspireras, av Fridas blogg som alltid är full med Göteborgskärlek så blir man knappast mindre sugen. Johanna bjuder också på finlir när det kommer till Götet.
A's kusin har förmånen att bo där och ska nu sälja sin och familjens tvåa. Spana in bilderna, så snyggt och jag älskar köket med det rostfria och industrikaklet. Fler bilder finns hos Stadshem.

Kolla in köket
Försöker övertala A att vi ska fixa till en helglasad balkongdörr hos oss också
Ord är överflödiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar