28 september 2009

A-Ö

Hittade en A-Ö lista hos A.M.O

Andhål:
En heldag med bara A.
Bil: en kombi från det nedläggningshotade svenska märket .
Citat: Carpe Diem. Visst, det är simpelt men jag försöker leva så varenda dag.
Dröm: När Alde ska ut i världen finns inget som hindrar henne på grund av hennes kön.
Egensinnighet: Driven.
Film: Kan omöjligt välja en, men älskar historiska filmer för de vackra kläderna.
Gravsten: Brukar jag inte gå omkring och tänka på.
Horoskop: Tror inte ett skvatt på.
Idoler: Finns många
Jobbdröm: Författare eller redaktionschef
Kläder: Har ingen bestämd klädstil. Jeans eller en snygg kjol funkar alltid.
Läser: Jämt.
Musik: Spotify och min musiksmak skulle nog beskrivas som rätt platt tror jag.
Nyttig: För lite, men försöker träna två gånger i veckan.
Organisation: PMU Interlife, Amnesty och Läkare utan gränser
Produkter: Datorn, min cykel och böcker
Queen:
Ensamstående morsor. I'm impressed!
Reser: Gärna, men är ingen globetrotter
Stilikon: Ingen särskild, inspireras av många
Tidning: DN och lokaltidningen samt ett antal prenumerationer. Tidningar är min drog.
Undviker: Att gå ut ensam när det är mörkt, tyvärr.
Vill: Massor och precis som A.M.O så måste jag också välja spår.
www.makenoiseforfreechoice.eu: Avskaffa dödsstraffen, skulle kunna engagera mig hur mycket som helst för det.
Xtrvaganza: Snittblommor och gott rödvin då och då.
Yttrar: Kreativa utspel som inte alltid är verklighetsförankrade. Som att vi borde bo på landet. Eller gjuta en diskbänk i betong.

Zoo: Köpte årskort till Kolmårdens djurpark till nästa år. No more words needed.
Årstid: Hösten
Äter: För dåliga luncher och för mycket godis.
Önskar:
Att jag hade bättre självförtroende och vågade hoppa lite längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar