6 april 2010

I väntans tider del 14

Idag var jag hos sjukgymnasten för att få lite hjälp kring min foglossning. Jag fick en del tänkvärda tips och råd, men det känns ändå ganska nedslående efter besöket. Hon var förvånad över att jag inte var sjukskriven och erbjöd mig att låna kryckor. Det värsta är att jag förmodligen kommer att behöva göra det inom inte alltför många veckor.
Hon tvivlade på att min foglossning är av den typen att den försvinner, inte minst med tanke på att jag nu även börjat känna av den bak och inte bara fram.
Visst, jag hade inte väntat mig mirakelkurer och jag är glad att hon var ärlig men det känns bara rätt trist. Dels att jag inte bör promenera alls och dels att det nog inte blir bättre utan med största sannolikhet tvärtom med tanke på hur ont jag har redan nu. Det behöver inte bli så och jag håller tummarna.
Det enda positiva från besöket var att städning är ett big no-no, så ingen mer dammsugning för min del innan augusti alltså!


Mage i vecka 22, det sparkas hej vilt därinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar