14 april 2010

Slarv

Uppdateringen är under all kritik på den här bloggen, bara ett konstaterande.
Jag kan också konstatera att min och A's organisationsförmåga är under all kritik. Hur förklarar man annars att jag hittar en utbetalningsavi på 2000 kronor bland mina tyger. Avin har gått ut, vi har ingen aning om vad det är för något.
Två dagar senare får vi besked och det känns som om vi vunnit 2000 på lotto. Skrämmande värre, hur kan man vara så slarvig att man lägger en sådan någonstans och bara glömmer. Helt sjukt och ett tecken på att livet rusar lite för fort.
Jag tyckte vi skulle köpa något roligt för pengarna (ett par Acne-boots skulle sitta fint) medan A var mer vuxen och tyckte vi skulle köpa två nya sommardäck. Hur bemöter man det liksom?
Jag fick iallafall köpa en schysst kavaj med puffärmar och mintgrönt nagellack igår, så den onödiga shoppingen är avklarad för ett tag framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar