29 april 2010

Gästbloggat av Johanna

Läs gärna min kära vän och medförfattare Johanna Stenius gästinlägg i amningsbloggen idag.

Jag och Johanna skriver som jag nog nämnt tidigare en bok om flaskmatning, något som helt saknas på marknaden trots att tusentals föräldrar flaskmatar sina spädbarn, antingen helt eller delvis. Som vi ser det finns det ett stort behov av en opartisk och informativ bok om just detta, istället för det korta lilla stycke som brukar finnas med längst bak i alla föräldraböcker i kapitlen om amning.

2 kommentarer:

  1. Något helt annat; såg en tävling för journalister och kanske är det något om intresserar dig (?). Adressen som jag såg notisen om tävlingen är: http://www.bwz.se/SENSUS/b.aspx?l=099B4BC6-6DD4-4792-BB79-A162C688C31A&r=49853&rcrc=551CABAC

    Jag vet inte, men skriver du något om fattidom så kan du ju kika på tema fattidom.

    Ha det gött gravida kusse!

    //K

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, ska genast kollas upp!

    SvaraRadera