9 mars 2012

Fredag

Sov oförtjänt länge imorse och fick gosa länge med nyvaken son på morgonen.  A jobbar i stan idag och kom med frukost på sängen, därefter fixade han barnen och jag behövde bara gå upp, göra mig i ordning och sätta mig i bilen. Lyx!

Iväg till dagis och peppar peppar så var det en fantastisk lämning av sonen. Han darrade lite på underläppen men grät inte och bar själv sin mössa till hyllan. Kramade både mig och A, inväntade dottern och sedan sprang de båda in till frukosten. Jag ville seriöst börja grina av lättnad, en månads jobbiga lämningar är förhoppningsvis slut.

Till jobbet, jobba och sedan iväg för att ta nya blodprover som var bra, vilket känns skumt. Det tog tid och jag blev sen, fick skynda mig hem, hämta badkläder för att hinna iväg och träna på lunchen. Hann tillbaka till strax innan ett, A som jobbar mitt emot kom med sushi som jag åt framför datorn. Nu har jag korrat texter och ska jobba i cirkus 75 minuter till. Sedan helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar