20 mars 2012

Tisdag

Det är inte meningen att den här bloggen ska bli någon slags samlingsplats för gnäll från mig, därför har jag insett att det kanske inte är någon bra idé att uppdatera på morgonen då jag är som tröttats...

Hur som helst, dottern fick någon slags hostattack vid fyra inatt och vi tog in henne till oss för att hon inte skulle väcka brorsan. Väl där vaknade hon till, låg och snurrade och sparkade och tittade i taket. Till slut blev jag arg på henne och då somnade hon, Själv var det bara att gå upp när hon låg kvar där och snusade, göra frukost, vinka hejdå till maken och muta son med jordgubbar. Väcka dotter och få iväg barnen till dagis där sonen fick något slags bakslag och blev ledsen igen. Glömde hälften av grejerna och fick gå tillbaka flera gånger innan jag slutligen kom iväg till jobbet.

Idag så är det sista jobbdagen innan utbildning och resa, känns så fruktansvärt behövligt att åka bort, inte minst en dag som denna med snöblandat regn och en plusgrader. Var det någon som sa 24 grader och sol i New York? Va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar