18 januari 2011

Blogglust, kom åter!

Var till Stockholm igår och träffade två vänner med deras barn. Vi har känt varandra sedan gymnasiet och på de här tio åren har en hel del hänt. Som någon sa, livet rusar aldrig på med sådan fart som under småbarnstiden.

Annars då, jag är trött och kan inte ens skylla på Eskil som sovit som en liten gris de sista nätterna. Han har fått prova välling och gröt och vällingen lade sig nog som bomull i hans lilla mage för han sov som aldrig förr. Typiskt då att jag låg vaken.

Jag håller som bäst på med att planera kök och vår budgetrenovering blir liksom större för varje dag. Men det kommer att bli riktigt bra tror jag och det känns skönt att få sätta igång så vi blir klara någon gång. Personligen blir jag trött bara av att läsa listan med allt som ska göras.

Köket blir vitt, vita luckor, vita laminatskivor, vitt kakel och ekgolv. Basic, kanske lite halvtrist men väldigt klassiskt och det passar oss perfekt. Jag kan imponeras så av hur andra är vågade hemma med tapeter, massa färger och annat. För varje dag blir jag mer och mer klassisk och vill bara ha vitt överallt.

Ett intetsägande inlägg, jag är medveten om det, men blogglusten försvann med sömnbristen och det här är ett tappert försök att hålla liv i den här bloggen. Jag återkommer, förmodligen med massa kökstankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar