11 februari 2010

Inget nytt under solen

Inget nytt under solen, fortfarande är statusen att det är väldigt synd om mig. Hade gått upp, klätt på mig, sminkat och allt det där och såg rätt fräsch ut med tanke på hur jag kände mig. Det snurrade lite när jag stod upp och jag tog tempen. Feber igen.
Jag blir faktiskt besviken, jag vill gå och jobba!
Okej, en dag var rätt skönt att ligga i soffan men nu är jag less. Nu får det räcka. Nu är det fram med huskurerna som gäller.
Jag har testat blåbär, jag hinkar i mig te, vad finns det mer? Vitlök? Är det bara mot maginfluensa?
Kan-Jang och Ginseng och sånt tror jag inte på, men annars? Fram med husmorstipsen så jag kan jobba snart, please!



A påstår att jag inte ser så pigg ut, men jag vet inte jag. Idag kör jag iallafall SMVMD - Sjuk Men Vägrar MysDress.

1 kommentar:

  1. Vitpeppar kör man mot magsjuka.. Vitlök är mot förkylningar. Då skrämmer du bort alla som vill komma nära och få således inga förlkylningar... Puss,

    SvaraRadera