22 mars 2010

I väntans tider del 11

Jag har två par mammajeans som jag inte använder. Det ena paret för att det är för tight, det andra paret för att de är för stora. Jag tänkte vara ekonomisk och göra miljön en tjänst genom att sälja brallorna på Tradera. Har ju varit smått fanatisk och sålt massor av Aldes urvuxna kläder där. Men när jag fotat byxorna blev jag smått deppad, det fanns massor av mammajeans på Tradera och nästan inga hade några bud på sig. Funderar på att ge upp.
Köpte förresten två par nya jeans i lördags på Mamastore inne på Söder. Förra graviditeten ägde jag ett par jeans som jag slet tills de gick sönder. Jag kände mig ful mest hela tiden.
Den här gången har jag bestämt mig för att ha lite kläder att sätta på mig och när jag provade jeansen i lördags tittade jag inte ens vad de kostade. Jag bara valde. Det kändes rätt skönt och de paret jag testat hittills är helt ljuvliga. När jag sedan såg kvittot visade det sig att de bara kostade en hundring mer än H&M:s tråkiga jeans. Känns nästan som om jag har fyndat fast det var på ordinarie pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar