28 mars 2010

Ledsamhet

En sådan dag idag. Jag är trött, helgen har varit allt annat än en energiboost. Hela lägenheten är fylld med kartonger, det är grejer överallt och i princip allt vi äger är nedpackat. Jag känner mig sliten, trött och väldigt ledsen. Ingen särskild anledning egentligen, kanske är det helgen med en begravning som tar ut sin rätt idag. Allt jag vill är att dra täcket över huvudet och ligga och gråta en lång, lång stund. Tyvärr fungerar inte det när vi ska börja flytta imorgon och fortfarande packa en del.
Bita ihop is the shit med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Nu kommer våren Emma, med nytt fint hus, ljusare dagar och fika på nya gräsmattan.
    Hoppas du känner dig bättre idag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Lycka till med all flytt! jag vet hur det är....det kommer kännas bättre, jag lovar =)
    Hoppas du och familjen mår bra annars. Hälsa!! kram Jenny Egbäck

    SvaraRadera