2 mars 2010

Lista



DAGENS VILL HA
: Mat och mera mat
DAGENS KLÄDSEL: Mammajeans, svart tunika, grå tröja
DAGENS SMINK: inget.
DAGENS FRISYR: Lite plattat
DAGENS HÄNDELSE: Tog en jätteskön promenad i solen på förmiddagen.
DAGENS LÅT: "Hallelujah" med Jeff Buckley
DAGENS PLANER: Disciplinera mig och jobba färdigt, laga sushi, äta middag med goda vänner.
DAGENS SAKNAD: Böckerna jag beställde förra veckan som inte kommit än.
DAGENS DUMMASTE: Att jag försökt få tag på min barnmorska hela dagen men inte lyckats än.
DAGENS SJUKA: Att jag köpt nya linser och trots att jag bytt dem tre gånger så är det fortfarande suddigt på högra ögat.
DAGENS DROG: Solsken.
DAGENS ROLIGASTE: Alde
DAGENS FAVORIT: Alde.
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS HUMÖR: Glad och lätt stressad.
DAGENS ORD: Disciplin.

Listan är snodd från A.M.O.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar