15 mars 2010

Värsta sågningen

Jag är i Täby och jobbar. Sitter just i på Burger King i Täby Centrum och äter hamburgare. Kön till sushistället var så oändligt långt att jag intog lite hederlig snabbmat istället. Snabbt gick det och mätt blev jag.
Jag var ofta här när jag var liten eftersom min mamma kommer härifrån och halva släkten bor i trakten. Täby Centrum är därför något nostalgiskt för mig och jag minns verkligen hur stort det var när jag var liten, långt innan utbyggnation och ombyggnation.

För övrigt har jag idag fått den mest fantastiska sågning av en ung person jag träffade förra veckan. En kollega tyckte att jag skulle skriva ut den och rama upp den på väggen. Jag funderar skarpt på att göra det. Det är verkligen synd att jag inte kan berätta mer om den och mer om sammanhanget, för det är verkligen roligt.

Nu ska jag snart ta roslagsbanan tillbaka till stan och därefter tåget söderut och hem.

1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Ska kolla upp den!! =)
    Det är inte kul med de här trotsperioderna!
    Kram//Karin..

    SvaraRadera