28 februari 2012

Dagens

(Alltså vilket flow jag är inne i nu, märker ni det?)

DAGENS

Kläder: Jeans (H&M), linne (H&M), Tröja, (MQ), underkläder (Twilfit), halsduk (Lindex), Jacka (H&M), Väska (Mulberry)
Skor: Skitiga boots från Vagabond
Smink: Mascara, lite ögonskugga, eyeliner och ögonbrynspenna
Hår: Tofs, som vanligt känns det som
Måltider: Fruktsallad, yoghurt, juice, te och en grov smörgås till frukost. Fiskgryta till lunch.
Planer: Skriva klart artikel, gå på möte, åka och handla efter jobbet
Bästa: Träffa A på jobbet
Sämsta: Att jag fått sluta med järntabletterna eftersom jag fick så ont - trötthet!
Svåraste: Att skriva artikeln jag håller på med nu
Lättaste: Att övertyga mig själv att jag förtjänade lite choklad
Läsning: Läste lite Jan Guillo imorse innan jobbet
Antal kaffekoppar: Noll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar