24 februari 2012

Fredag

Och idag så jobbade A i stan vilket vi firade med att jag fick frukost på sängen. Vi lämnade tillsammans, en ledsen son och en glad dotter, och åkte tillsammans till våra jobb som ligger i husen mitt emot varandra. Idylliskt så det förslår.
Jag jobbade, fikade lite och gjorde sedan en spännande intervju med en spännande person. Sedan lunch med A, asiatiskt som var väldigt gott, och därefter tog vi en promenad i det superhärliga vädret. Nu har jag ärligt inte fått så mycket gjort, fredagsmooden infann sig lite för tidigt och jag ska snart sluta.
Då ska vi åka tillsammans och hämta barnen, mycket trevligt eftersom jag känt mig som en hemmafru som skött hela ruljansen själv i veckan.

Men vadå? Det är solsken, det är vårkänslor, det är fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar